DTS Nederland - Reisverslagen van Jonathan Hoekstra - WaarBenJij.nu DTS Nederland - Reisverslagen van Jonathan Hoekstra - WaarBenJij.nu

DTS Nederland

Een Discipleship training school, drie maanden word ik in Nederland opgeleid tot een stabiel persoon die klaar is om in andere landen hulp te bieden en het evangelie te delen. Drie maanden Nederland waarin ik samen met 24 andere internationale studenten ontdek wie God is voor ons en hoe de grote opdracht eruit ziet die hij aan ons gegeven heeft.
Ik woon de die drie maanden in Epe en ik heb les in Heerde.Daarna zal ik drie maanden naar Brazilië gaan om daar te werken aan Gods koninkrijk, dit word een outreach genoemd. De organisatie waar ik dit mee doe heet YWAM: Youth With A Mission. Deze organisatie is ooit gestart door een Amerikaan genaamd Loren Cunningham. Hij kreeg eens een visioen waarin hij golven van jonge mensen zag die over de hele wereld trokken om het evangelie te delen. Dat visioen is werkelijkheid geworden en nu is YWAM een wereldwijde organisatie, waarin je vele honderden verschillende scholen kan volgen. Maar de basis is de DTS, discipleship training school, waarin je klaargestoomd word om uitgezonden te worden naar de plekken waar mensen die liefde van God nog niet kennen. En ik ga wat van mijn avonturen die nu al een tijdje bezig zijn proberen te delen op deze pagina...